Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ

Η λέξη εκπρόσωπος είναι ουσιαστικό και αναφέρεται τόσο σε γυναίκες όσο και σε άντρες.

Ως εκπρόσωπος ορίζεται εκείνος που εκπροσωπεί κάποιον, που ενεργεί για λογαριασμο του ή εκείνος που εκφράζει και εκπροσωπεί μια ομάδα (καλλιτεχνική, ιδεολογική, πολιτική κ.λπ.) στην οποία και ανήκει ή μια τάση την οποία και εκφράζει..

Στο σημερινό μου κείμενο λοιπόν θα ασχοληθώ με όλους εκείνους τους εκπροσώπους τηλεφωνικών εταιρειών. Γνωρίζοντας τα ποια εκ των εσω, αφού τυγχάνει να εργάζομαι σε μια τέτοια εταιρεία, οφείλω και πρέπει να πω κάποια πράγματα σε όλους εκείνους τους «νταηδες» που βρίσκονται στην άλλη άκρη της γραμμής...

Μάθετε λοιπόν αγαπημένοι μου ότι αυτός που σας καλει είναι άνθρωπος σαν και εσάς. Είναι άνθρωπος που μπορεί να πάθει κρίση πανικού αλλά την ίδια στιγμή να σας καλέσει για να σας εξυπηρετήσει με χαμόγελο. Και ας πονάει και ας έχει κουραστεί σωματικά από την προσπάθεια του να τη ξεπεράσει..

Είναι άνθρωπος σαν και εσάς που μπορεί να έχει χάσει κάποιον πολύ δικό του άνθρωπο και την επόμενη ημέρα να σας καλει σα να μην του έχει συμβεί τίποτα. Και ας πονάει μέσα του και ας θέλει να τα σπάσει όλα, κάθεται και σας ακούει και προσπαθεί να εξηγήσει, να σας κατευθύνει, να σας μάθει, να σας ακούσει. Εσείς άραγε τον ακούτε ποτέ;

Είναι εκείνος ο άνθρωπος που ακόμα και άρρωστος να είναι θα πάρει χάπια και θα μιλήσει μέχρι να τελειώσει η βάρδια του. Και ας πονάει σε όλο του το κορμί και ας κλαίνε τα μάτια του..

Είναι και εκείνος άνθρωπος όπως είναι οι συγγενείς σας και οι φίλοι σας που εργάζονται για ψίχουλα γιατί απλά υπάρχει βιοποριστικη ανάγκη. Δεν είναι αργοσχολοι τεμπέληδες που κάθονται σε ένα γραφείο χωρίς να κάνουν τίποτα. Είναι άνθρωποι και έχουν και εκείνοι ανάγκες και υποχρεώσεις. Και στην τελική δεν είναι υποχρεωμένοι να ακούνε επί 8 ώρες με ένα ακουστικό στο αυτί δεκάδες συνδρομητές να αναλύουν την ιστορία της ζωής τους.. Τη δική τους άραγε ιστορία τη ξέρει κανείς;

Εκπρόσωποι λοιπόν. Εκπρόσωποι δικοί σας είναι όλοι όσοι δουλεύουν σε τηλεφωνικές εταιρείες. Εκπρόσωποι των αναγκών σας, των παραπόνων σας, των αμφιβολιών σας, μα πάνω από όλα είναι άνθρωποι σαν και εσάς...

Δεν έχει σημασία αν είναι πίσω από έναν υπολογιστή. Δεν έχει σημασία αν δε σας βλέπουν, σημασία έχει ότι είναι εκεί να σας ακούσουν. Να νιώσετε ότι υπάρχει και κάποιος πίσω από ένα τηλέφωνο που είναι εκεί για εσάς...

Για αυτό τηρείτε και εσείς τη στοιχειώδη ευγένεια. Σταματήστε να βρίζετε και να βγάζετε αναρθρες κραυγές λες και ζείτε στις σπηλιές. Δεν είναι το σύστημα που τόσο πολύ θέλετε να καταπολεμήσετε αλλά χάνεστε στον πολύτιμο καναπέ σας κανοντας επανάσταση μέσα από το διαδίκτυο..

Σταματήστε να θεωρείτε τους εαυτούς σας ανώτερους λες και όσοι εργάζονται σε τηλεφωνικά κέντρα είναι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου. Σας πληροφορω ότι οι περισσότεροι από εκεί μέσα έχουν πτυχία, μεταπτυχιακα, διδακτορικά ενώ κάποιοι άλλοι μπορεί και να σπουδάζουν ακόμα...
Θα μου πεις η μόρφωση κάνει τον άνθρωπο; Όχι.. Απλά είναι μια απάντηση σε όλους αυτούς που θεωρούν τους τηλεφωνητές και τις τηλεφωνήτριες χαμηλού μορφωτικού επιπέδου..

Μάθετε επιτέλους να σέβεστε. Δεν είναι κάτι να ακούσετε τι έχει να σας πει ο άλλος, δε θα χάσετε τον πολύτιμο χρόνο σας αν φερθείτε αγενεστατα και κλείσετε τη γραμμή βρίζοντας. Εξάλλου εσείς δε θέλετε να εξυπηρετηθειτε;

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα σηκώσετε το τηλέφωνο και θα ακούσετε κάποιον να προσπαθεί να σας εξυπηρετήσει, πείτε του μια «καλημέρα, μια καλησπέρα, μια καληνύχτα». Πείτε ένα «ευχαριστώ και ένα παρακαλώ».. Συνομιλήστε μαζι του ήρεμα και ακούστε τι σας λέει. Και θα δείτε ότι όλα θα είναι πολύ καλύτερα...

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια! Σε ειδα τυχαία σήμερα σε μια τηλεοπτική εκπομπή!
    Αυτά που λες ειναι ολοσωστα,εργάστηκα κι εγώ σε αυτόν τον τομέα και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια! Σε είδα τυχαία σήμερα σε μια τηλεοπτική εκπομπή! Εργάστηκα κι εγώ σε αυτόν τον τομέα και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή