Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΕΝΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ

Ένας εκπρόσωπος θα πρέπει πάντα να γελάει.

Ένας εκπρόσωπος δεν πρέπει να λέει πολλά.

Ένας εκπρόσωπος θα πρέπει να είναι ευγενικός.

Ένας εκπρόσωπος θα πρέπει να σέβεται τον συνδρομητή..

Ένας εκπρόσωπος δε θα πρέπει να έχει νεύρα.. θα πρέπει να αφήνει στην άκρη τα προσωπικά του..

Ένας εκπρόσωπος θα πρέπει να ψάχνεται, να ενημερώνεται, να μαθαίνει..

Ένας εκπρόσωπος πρέπει να είναι άνθρωπος για να μπορεί να συνομιλεί με ανθρώπους..

Όμως ένας εκπρόσωπος ακριβώς επειδή πρέπει ή καλύτερα θέλει να είναι άνθρωπος θα πρέπει να έχει και ανθρώπους απέναντι του..

Οι ύβρεις, οι χλευασμοί, οι προσβολές, οι φωνές και άλλες συμπεριφορές που αρμόζουν σε ανθρώπους των σπηλαίων δεν ταιριάζουν στον ανθρώπινο πολιτισμό..

Για αυτό πριν σηκώσετε το ακουστικό σας και αρχίσετε να φωνάζετε σκεφτείτε λίγο και αυτόν που έχετε στην άλλη άκρη της γραμμής.. είναι και αυτός άνθρωπος σαν και εσάς..

Ίσως είναι ο αδερφός σας, η αδερφή σας, η ξαδέρφη σας, η φίλη σας, ακόμα και η μητέρα σας ή ο πατέρας σας..

Δεν είναι η εταιρεία, είναι ο άνθρωπος της εταιρείας που παλεύει και αυτός για την επιβίωση του...

Είναι ένας από εσάς, που προσπαθεί να σας εκπροσωπήσει με το καλύτερο δυνατόν τρόπο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου