Τρίτη 31 Μαΐου 2016

ΧΕΛΩΝΑ, ΜΙΑ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΣΣΑ

Η παρακάτω πολύ μικρή ιστοριούλα αποτελεί έμπνευση 10 λεπτών με αφορμή τη δημιουργική γραφή που πραγματοποιήθηκε κατά το σεμινάριο φιλαναγνωσίας στο οποίο και μετείχα. Ουσιαστικά σκοπός μας ήταν να διαλέξουμε κάτι έμψυχο ή άψυχο από τη φύση και να πούμε στον κόσμο πως τον βλέπουμε μέσα από τα δικά μας μάτια. Εγώ επέλεξα τη χελώνα που είχα δει πριν λίγη ώρα να σεργιανίζει αμέριμνη στο κήπο του Κόκκινου Σπιτιού.

Γεια σας. Είμαι μία μικρή χελώνα που με λένε Αλίκη. Έχω στην πλάτη μου ένα μεγάλο καβούκι με πράσινα και καφέ χρώματα. Είναι το σπιτάκι μου, το μέρος που με κάνει να νιώθω ασφάλεια και να ηρεμώ.

 Ξέρεις, ώρες-ώρες νιώθω πολύ τυχερή. Πάω όπου θέλω και εξερευνώ τον κόσμο ενώ το ότι έχω μαζί το σπίτι μου με κάνει να νιώθω ωραία.. Όσο για το πώς θα με χαρακτήριζα; Μία μοναχική ταξιδιώτισσα που θέλει να εξερευνήσει τον κόσμο. Ναι, έτσι θα με χαρακτήριζα.

Όμως σε αυτό το ταξίδι γνωρίζω άτομα και κάνω φίλους. Πολλούς φίλους. Να προχθές είχα πάει μαζί με ένα σκυλάκι βόλτα σε ένα κήπο και παίζαμε. Εγώ περπατούσα και εκείνος με πείραζε προσέχοντας όμως να μη με γρατζουνίσει.. Να δεις πως τον λέγανε... Α, ο Αζορ. Ναι, έτσι τον έλεγαν.

Σε αυτό τον κόσμο όμως έχουμε πέρα από φίλους και εχθρούς. Και ο πιο μεγάλος εχθρός μου είναι ο άνθρωπος. Τον έχω δει τι κακό κάνει σε φυτά και ζώα. Μακάρι κάποτε να σταματούσε. Μακάρι κάποτε να καταλάβαινε ότι έχουμε ζωή και εμείς. Για αυτό και οπότε τον βλέπω κρύβονται στο σπιτάκι μου για να προστατευτώ.

Τέλος και για να μη σας κουράζω άλλο αυτό που μου αρέσει πολύ, ανάμεσα σε πολλά άλλα, είναι και οι εποχές του χρόνου. Ειδικά το καλοκαίρι και την άνοιξη που είναι καλός ο καιρός μου αρέσει να κάνω βόλτες και να περπατάω στο χώμα.. Και το φθινόπωρο, λατρεύω τη μυρωδιά του χώματος και την αίσθηση του βρεγμένου.. Όσο για το χειμώνα; Κάθομαι κάτω από τα δέντρα και εκεί κάτω από τα προστατευτικά κλαδιά τους κοιμάμαι. Μέχρι να έρθει η επόμενη ηλιόλουστη ημέρα για να συνεχίσω την εξερεύνηση μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου