Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

ΘΑΥΜΑΖΟΝΤΑΣ

Θαυμάζω τις γυναίκες εκείνες που προσπαθούν και μεγαλώνουν μονές τους τα παιδιά τους.

Θαυμάζω τους ανθρώπους που πείσμωσαν και νίκησαν τον καρκίνο και οποιαδήποτε άλλη μορφή αρρώστιας.

Θαυμάζω εκείνους τους ανθρώπους που δε ντρέπονται για τη σεξουαλική τους ταυτότητα. Εκείνους που το πολεμάνε ακόμα και όταν όλη η κοινωνία είναι απέναντί τους..

Θαυμάζω εκείνους τους ανθρώπους που δεν είναι ρατσιστές και φασίστες. Εκείνους που σέβονται τη ζωή σε οποιαδήποτε μορφή της.

Θαυμάζω εκείνους που έφτασαν ψηλά όχι γιατί χρησιμοποίησαν δόλια μέσα αλλά γιατί το πάλεψαν. Γιατί το άξιζαν.

Θαυμάζω εκείνους τους γονείς αλλά και τους παππούδες που μπορούν να γαλουχήσουν τα παιδιά τους με σωστά ιδανικά και αξίες.

Θαυμάζω όλους εκείνους που πάνε κόντρα στο σύστημα. Που εκφράζουν τα πιστεύω τους και τα υπερασπίζονται.

Θαυμάζω τους ανθρώπους που είναι αυθεντικοί. Δε φοβούνται να δείξουν ποιοι είναι.

Θαυμάζω εκείνους που δε φοβούνται τη μοναξιά.

Θαυμάζω εκείνους τους εκπαιδευτικούς που με υπομονή και επιμονή μεταλαμπαδεύουν τις γνώσεις στα παιδιά τους..

Θαυμάζω εκείνους τους ανθρώπους που είναι ονειροπόλοι.. Που παραμένουν ρομαντικοί σε πείσμα των καιρών.

Θαυμάζω όλους εκείνους που σε κάθε δυσκολία δεν τα παράτησαν αλλά σήκωσαν το κεφάλι και συνέχισαν..

Θαυμάζω εμένα για όλα αυτά που έχω πετύχει μέχρι τώρα. Με θαυμάζω γιατί προσπάθησα, γιατί αν κάνω έναν απολογισμό θα δω ότι κατάφερα πράγματα, ότι έμαθα κάτι. Με θαυμάζω γιατί είμαι μοναδική. Γιατί ξεχωρίζω από το πλήθος και δε φοβάμαι να τσαλακώσω την εικόνα μου. Δε φοβάμαι να δείξω ποια είμαι, τι πιστεύω, πως πορεύομαι. Με θαυμάζω γιατί επιτέλους πιστεύω στον εαυτό μου...

Αυτό κανε και εσύ... Θαύμασε τον εαυτό σου. Δες μέσα του και αγάπησε τον. Έτσι όπως είναι.. Θαύμασε εσένα για εσένα!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου