Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΥ

Και αν οι σκέψεις μας βρίσκουν τρόπο να υλοποιηθούν, τότε Άρη μου σου υπόσχομαι πως θα κάνω τα πάντα για να πραγματοποιήσω και τις δικές σου σκέψεις..

Εγώ αυτό που θέλω δεν είναι λεφτά αλλά αγάπη.

Θέλω να με προσέχεις, να με φροντίζεις, να με αγαπάς.

Να παίζεις μαζί μου και να μη με ξεχνάς.

Θέλω απλά να με κοιτάς στα μάτια και να καταλαβαίνεις όλα αυτά που θέλω να σου πω, όλα αυτά που νιώθω.

Θέλω εσένα για εσένα.

Θέλω εσένα επειδή σε επέλεξα, επειδή με επέλεξες, επειδή είδες και είδα κάτι διαφορετικό..

Θέλω να είσαι εκεί όπως είμαι και εγώ.

Δώσε μου το χώρο και το χρόνο που μου αξίζει στη ζωή σου και μη με παράτας.

Μείνε μαζί μου για το τώρα, το μετά και για όσα χρόνια είναι ακόμα να ζήσω και να θυμάσαι.

Σε αγαπάω πολύ και στο αποδεικνύω κάθε ημέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου