Σάββατο 12 Μαΐου 2018

ΜΗΤΕΡΑ

Το παρακάτω κειμενάκι είναι γραμμένο από όταν ήμουν ακόμα Δημοτικό..

Με αφορμή τη μέρα της μητέρας είπα να το δημοσιεύσω και να ευχηθώ και εγώ χρόνια πολλά στη μαμά μου που είναι πάντα εκεί στα εύκολα και στα δύσκολα και εύχομαι να είναι για πολλά χρόνια ακόμα.. Μαμά σε αγαπώ...

Η μητέρα είναι ότι πολυτιμότερο υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο τον τρελό.

Είναι βέβαια παράλογο αυτό που λέω αλλά τι να κάνω αυτό είναι το σωστό.

Τη μητέρα την κερδίζεις με ένα χάδι και ένα φιλί γλυκό, όμως αυτό δεν είναι αρκετό. Το μόνο που είναι αρκετό είναι μια λέξη « σε αγαπώ».

Τη μητέρα να την προσέχεις και να την τιμάς γιατί είναι σαν να έχεις όλου του κόσμου τα αγαθά.

Όμως η αγάπη δεν είναι αρκετή μετράει και η σχέση που έχει η μάνα με το παιδί.

Είναι μια σχέση αγνή, γλυκιά, τρυφερή.

Τη μαμά σου ποτέ μην την παραμελείς έστω και αν νομίζεις ότι δεν κάνει το σωστό.

Η μάνα θέλει το καλό και αν την παραμελήσουμε θα βρούμε το κακό.

Η αγάπη που τρέφει η μάνα για το παιδί ανθίζει από τη στιγμή που βγαίνουμε από την κοιλιά.

Ύστερα και για πάρα πολλά χρόνια μας αγαπά γιατί είμαστε για αυτήν ότι πολυτιμότερο υπάρχει στη γη.

Η μητέρα όμως έχει ένα ρόλο σημαντικό.

Στη μητέρα θα τρέξεις όταν θέλεις σιγουριά και σε αυτήν θα εκμυστηρευτείς όλα τα μυστικά και θα σε βοηθήσει όπως μπορεί για να ξεφύγεις από τη δύσκολη στιγμή.

Τη μητέρα να την αγαπάς, να τη σέβεσαι, να την τιμάς γιατί είναι σαν να έχεις όλου του κόσμου τα αγαθά.

Εγώ τη μητέρα μου την αγαπώ και όπου και αν πάω και αν βρεθώ ποτέ δεν θα την αφήσω δίχως ένα χάδι και ένα φιλί τρυφερό με τις λέξεις «Μητέρα σε αγαπώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου