Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

2016 ΣΤΙΓΜΕΣ, 2017 ΟΝΕΙΡΑ

Αυτές οι αναμνήσεις του fb..Θυμίζουν πράγματα που ίσως να θες να ξεχάσεις. Ή μήπως όχι; Γιατί να τα ξεχάσεις, αφού τα έζησες και όλα κάτι σου έδειξαν, σου έμαθαν..

Άλλα ήρθαν απρόσμενα, αλλά τα περίμενες και αλλά τα ήθελες. Κάποια σε στεναχώρησαν και κάποια άλλα σε χαροποίησαν. Κάποια τα μοιράστηκες και κάποια άλλα τα κράτησες για τον εαυτό σου.

Και ύστερα ήρθαν και άνθρωποι. Κάθε χρόνος φέρνει στη ζωή σου και από κάποιον. Κάποιοι λοιπόν από αυτούς μένουν, κάποιοι φεύγουν και κάθε φυγή σε πονάει αλλά σε κάνει να πεισμώνεις, να προχωράς.. Ακόμα και μία απώλεια οριστική σε κάνει να θες να πας παρακάτω και να ζεις λίγο περισσότερο, λίγο παραπάνω..

Θα μου πεις, τι έπαθες πάλι μωρέ. Θα σου πω τίποτα. Δεν έπαθα κάτι. Απλά εξέφρασα τις σκέψεις μου. Είδα μία ανάμνηση, θυμήθηκα κάτι στιγμές, συνειδητοποίησα ότι ακόμα μία χρονιά έφτασε στο τέλος της.. 2016 στιγμές καλές και κακές ήρθαν και έφυγαν. Κάποιες έμειναν και κάποιες άλλες ξεχάστηκαν και θάφτηκαν στο χρονοντούλαπο της μνήμης και αυτό από καθαρά δική μου επιλογή..

Όχι δεν αναιρώ αυτά που μου έλεγα παραπάνω. Απλά πήρα το μάθημα μου και δεν υπάρχει πια λόγος να τις θυμάμαι.. Και αν τις θυμηθώ, όπως τώρα, φευγαλέα θα τις τοποθετήσω πάλι πίσω. Στο μπαουλάκι τους και θα συνεχίσω.. Ίσως αυτό να ήθελαν και εκείνες.. Να θυμίζουν γιατί τις άφησα...

2017 λοιπόν ξημερώνει σε λίγες ώρες.. 2017 στιγμές περιμένουν να τις ζήσουμε, να τις μοιραστούμε.. 2017 ευχές σας δίνω και εγώ.. Για ο,τι εσείς επιθυμείτε... Όσο για εμένα; Δεν επιθυμώ πολλά..Μόνο να έχουν υγεία οι δικοί μου άνθρωποι. Ναι, ξέρω, ακούγεται κλισέ αλλά συνειδητοποίησα ότι χωρίς την υγεία μας είμαστε τίποτα..

Χρόνια πολλά λοιπόν και να περάσετε όσο πιο όμορφα μπορείτε και καλή χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου