Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

263 ΨΗΦΟΙ, 263 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Όταν πριν κάποιους μήνες μου έγινε η πρόταση να κατέβω υποψήφια με το συνδυασμό του Χρήστου Παγώνη «Γέφυρα Προόδου και Ελπίδας» για το τοπικό συμβούλιο Χαλκίδας, δε μπορούσα να φανταστώ ότι σε αυτή την πρώτη μου προσπάθεια θα συγκεντρωνα στο τέλος 263 ψήφους.

Ομολογώ ότι ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα γιατί ήξερα εξαρχής τις δυσκολίες ενός τέτοιου εγχειρήματος. Χωρίς ιδιαίτερο χρόνο, χωρίς χρήματα, χωρίς κάποιο «βαρύ» όνομα να με συνοδεύει από πίσω και χωρίς να είμαι κάποιο ιδιαιτέρως γνωστό πρόσωπο της Χαλκίδας, αυτές τις ψήφους μόνο ως κατόρθωμα μπορώ να το λαβω.

Μια εκλογική διαδικασία λοιπόν ολοκληρώθηκε και εμένα μου άφησε μια πολύ καλή ανάμνηση. Γνώρισα ανθρώπους καλύτερα ή και κάποιους άλλους για πρώτη φορά. Είχα την ευκαιρία να ζήσω και να γνωρίσω καλύτερα τον τέως δήμαρχο Χαλκίδας ενώ παράλληλα είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω και να αφουγκραστω τα προβλήματα πολιτών τόσο των άλλων γειτονιων της Χαλκίδας όσο και της δικής μου, που μέχρι πρότινος δε γνώριζα ότι ήταν τόσα πολλά! Άμεση επαφή με ανθρώπους σαν και εμένα, που ήθελαν και θέλουν το καλύτερο για την πόλη τους.



Παράλληλα μέσα από αυτή τη διαδικασία είδα και τη χαρά των δικών μου ανθρώπων και κυρίως της οικογένειας μου, αποτυπωμένη εκεί, στο πρόσωπο τους, στην παρουσίαση του συνδυασμού, στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου και στην κεντρική ομιλία του Χρήστου Παγώνη. Και δεν υπήρχε μεγαλύτερη χαρά από το χαμόγελο που ζωγραφιζονταν στα πρόσωπα τους και την υπερηφάνεια που ένιωθαν κάθε φορά. Και φυσικά ήταν άγρυπνοι συμπαραστάτες μου σε όλο τον προεκλογικό αγώνα..



Ευχαριστώ λοιπόν ξανά όλους εκείνους που πίστεψαν σε εμένα και μου χάρισαν τη ψήφο τους.
Ευχαριστώ κυρίως γιατί αυτές οι ψήφοι που πήρα ξέρω ότι είναι πέρα από γνωστούς και από αγνώστους που απλά πίστεψαν σε αυτό που είμαι σαν άνθρωπος και στο ότι έχω να δώσω στην πόλη μου.. Μπορεί λοιπόν να μην κατάφερα να εκλεγώ όμως το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Και θα συνεχίσω να χαμογελάω και να προσπαθώ για το καλύτερο σε όλα τα επίπεδα. Γιατί έτσι έμαθα. Να μην το βάζω κάτω, να αγωνίζομαι σε όλα τα επίπεδα και να ελπίζω ότι ο κόσμος μας μπορεί να γίνει καλύτερος..


Συγχαρητήρια σε όλους όσους εκλέχθηκαν σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο και θέλω να πιστεύω ότι θα τιμήσουν τη ψήφο εμπιστοσύνης που τους έδωσαν, αξιοποιώντας την στο έπακρο. Γιατί η Χαλκίδα μας είναι πολύ όμορφη πόλη, ο Δήμος μας το ίδιο και σίγουρα της και του αξίζουν τα καλύτερα!


Υ.Γ. Ιδιαίτερα ευχαριστώ θέλω να δώσω στο Evripos TV, στο Eviaportal.gr, στο Eviazoom και στους φωτογράφους Ηλία Θαλάσση και Γιώργο Παπανικολάου για τις φωτογραφίες που με τράβηξαν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου