Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

2018 ΑΛΛΑΓΕΣ, 2019 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Λένε πως όταν τελειώνει ένας χρόνος κάνεις το δικό σου απολογισμό.. Τι σου έφερε και τι σου πήρε ο χρόνος που πέρασε.. Κάποια σε πονάνε, με κάποια χαίρεσαι και κάποια άλλα που δε στα έφερε ο παλιός χρόνος ανυπομονεις να στα φέρει ο καινούργιος...

Κάνοντας το δικό μου απολογισμό και κοιτώντας πίσω μπορώ να πω ότι το 2018 ήταν μια χρονιά αλλαγής για εμένα και ευκαιριών.. Επιτέλους κατάφερα να φτάσω σε ένα επιθυμητό επίπεδο αναφορικά με τα κιλά μου και έτσι ο τελικός στόχος έχει έρθει πια πολύ κοντά μου.. όμως αυτή η αλλαγή έφερε και αλλαγή προσωπική καθώς αποφάσισα να βρω εμένα 100% και να διαχειριστώ με καλύτερο τρόπο την αλλαγή της εμφάνισης μου...

Εργασιακά η δουλειά που βρήκα στην Cosmote τον Αύγουστο του 2017 ήταν μια ευκαιρία και η αρχή για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή που ήθελα. Νέα δουλειά, νέες ευκαιρίες.. Και μπορεί εργασιακά να έλυσα και μια άλλη συνεργασία που είχα με τη δημοσιογραφία, παράλληλα με την κόσμοτε, όμως μόνο καλό μου έκανε, γιατί η συγκεκριμένη δουλειά και οι άνθρωποι που συνεργαζομουν με έκαναν να μένω πίσω... Και πράγματι, με το που έφυγα ήρθαν και άλλες προτάσεις για συνεργασία σε δημοσιογραφικό επίπεδο. Όμως κάποιες φορές το ρίσκο όσο δελεαστικο και αν είναι η σιγουριά και η ασφάλεια όσο μεγαλώνεις επικρατεί όλων των άλλων...
Το 2018 όμως έφερε και νέα πρόσωπα στη ζωή μου. Πήρε κάποια άλλα όμως με έμαθε να εκτιμώ και να ξεχωρίζω αυτούς που ήρθαν και κυρίως θέλω να μείνουν στη ζωή μου..

Αν λοιπόν με έβαζες να πω μια λέξη για το 2018 ήταν αλλαγή. Αλλαγή στα πάντα. Αλλαγή στον τρόπο σκέψης, αλλαγή προσωπική, αλλαγή προτεραιοτήτων, απλά αλλαγή..

Και είναι τόσο όμορφες οι αλλαγές όσο και αν μας φοβίζουν στην αρχή τους.. Πρέπει να γίνονται για να μπορούμε να μας ανακαλύπτουμε καλύτερα και να συνεχίζουμε σε αυτό που όλοι λέμε ζωή... Μην τις φοβάστε λοιπόν τις αλλαγές. Κυνηγήστε τες, ζηστε τις και εκμεταλλευτείτε τες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο..

Όσο για το νέο χρόνο δε θέλω να ευχηθώ κάτι παραπανω, παρά μόνο υγεία για εμένα και τους ανθρώπους μου... Και κάτι ακόμα.. Μη μου πάρεις τίποτα 2019 από τι μου έφερε το 2018 καθώς όλα κάτι με έμαθαν, όλα κάτι μου έδειξαν και όλα με έκαναν να γίνω πιο σοφή και να είμαι υπερήφανη που έζησα ακόμα 365 ημέρες..

Έλα λοιπόν με το καλό 2019 και φέρε και εσύ ό,τι είναι να φέρεις. Και μη φοβάσαι.. Να ξέρεις ότι όλα θα τα αντιμετωπίσω. Όλα θα τα ζήσω. Θα αδραξω κάθε νέα σου ημέρα όπως της αρμόζει. Ξέρεις γιατί; Γιατί έτσι έμαθα. Να συνεχίσω να ελπίζω, να ονειρεύομαι, να πεισμωνω και να προχωράω..

Όσο για εσάς, όλους εκείνους που με διαβάζετε η και όχι, εύχομαι καλή χρονιά με υγεία σε εσάς και τους ανθρώπους σας. Και μη φοβάστε να ζήσετε όλο το χρόνο.. Οπλιστείτε με όνειρα, πείσμα και αισιοδοξία και όλα θα πάρουν το δρόμο τους και όλα θα γίνουν όπως είναι να γίνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου