Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

2020 ΤΕΛΟΣ, 2021 ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ


Θέλω να βρεθώ ξανά με φίλους και να πιουμε το κρασάκι μας, να ακουσουμε τη μουσική μας, να τραγουδήσουμε και να χορέψουμε..

Θέλω να μπορώ να αγκαλιάζω και να φιλάω τους ανθρώπους μου χωρίς να φοβάμαι μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.

Θέλω να μπορώ να πηγαινω εκδρομές, ταξίδια, να γνωρίζω νέους ανθρώπους και νέα μέρη.

Θέλω να χάνομαι στις βιβλιοθήκες και να διαβάζω ότι μπορείς να φανταστείς χωρίς να αγχώνομαι μήπως με παρει η ώρα..

Θέλω να ακουω φωνές, γέλια, κουδουνια και παιδικα τραγουδια απο σχολεία και παιδικους σταθμους..

Θέλω να κυκλοφορώ ελευθερη, χωρίς μάσκες, χωρίς φόβο, χωρίς να αναγκάζομαι να υπάκουω σε «πρέπει» και «μη».

Θέλω να μπορώ να γυμνάζομαι όποτε θέλω και όπως θέλω, οχι μονο γιατί πρέπει αλλά και γιατί ΘΕΛΩ.

Θέλω να μπορώ να εκφράζομαι χωρίς να λογοκρινομαι ή να φιμωνομαι.

Θέλω να μπορώ να διαμαρτυρόμαι για όλα που γίνονται για εμενα χωρίς εμένα... 

Θέλω απλά να είμαι άνθρωπος. 

Θέλω να έχω όνειρα. 

Θέλω να χαμογελάω αβίαστα. 

Θέλω να αναπνέω. 

Θέλω απλα να ζω. 

Θέλω και θα το κάνω. Είναι υπόσχεση για τη νέα χρονιά..

Τέλος, δε θέλω πολλα από τη νέα χρονιά. Θέλω μόνο τη ζωή μου πισω και την υγεία σε εμένα και τους ανθρώπους μου..

Στο καλό να πας λοιπόν 2020 αν και κάπου σε ευχαριστώ γιατί με όλα αυτά με έμαθες να υπολογίζω την αξία της στιγμής, να εκτιμώ πράγματα , ανθρώπους και καταστάσεις..

Σε χαιρετώ και είμαι έτοιμη να υποδεχτω το νέο χρόνο πιο σοφή, πιο δυνατή, πιο γεμάτη..

Θέλω (επιτελους) απλα να ζησω το 2021..

Καλη χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου